Documente necesare depunere dosar Mareste

Numai online

Procedura Fiscalizare

Mai jos va prezentam procedura de fiscalizare a unei case de marcat.

Mai multe detalii

Informatii

Tehnicienii RSDGRUP sunt disponibili pentru a va asista pe tot parcursul procesului de fiscalizare unui aparat de marcat electronic fiscal.
 
Dupa ce ati achizitionat casa de marcat trebuie intocmit dosarul ce se depune ulterior la Directia Generala a Finantelor Publice (D.G.F.P.), sau prin Spatiu Privat Virtual ( SPV )
I. Intocmirea dosarului de obtinere a numarului unic de identificare pentru casa de marcat (documente necesare):
 
  • Copie a Certificatului de inmatriculare al utilizatorului (C.U.I.)
  • Copie a Certificatului de inregistrare in scopuri de T.V.A. (C.I.F.) daca firma este platitoare de TVA
  • Copie a Certificatulul de inchiriere sau comodat pentru punctul de lucru sau al sediului social
  • Copie a Certificatului Constatator al punctului de lucru sau al sediului social. In cazul in care casa de marcat urmeaza sa se foloseasca in regim de comert ambulant, trebuie sa apara precizarea "ACTIVITATI CARE SE DESFASOARA LA BENEFICIARI SAU/SI IN AFARA SEDIILOR PROPRII".
  • Rezolutia Oficiului National al Registrului Comertului (O.R.C.) privind infiintarea punctului de lucru, inclusiv mentiunile
  • Copie dupa Cartea de Identitate (C.I.) a administratorului societatii
De la noi
  • Cerere tip, in 2 exemplare
  • Declaratie tip (declaratie pe proprie raspundere scrisa de administratorul societatii) din care sa reiasa ca aparatul fiscal se va folosi la adresa unui punct de lucru, a sediului social sau in regim de comert ambulant
  • Imputernicire depunere dosar
  • Copie dupa factura si dovada achitarii acesteia
  • Autorizatie de distributie
  • Proces verbal de sigilare
  • Copie dupa garantie
  • Toate documentele trebuiesc semante si stampilate (unele administatii financiare solicita acest lucru)
 
Serviciu oferit de RSDGRUP: Pregatire documentatie AMEF pentru fiscalizar.



II. Depunerea dosarului la Directia Generala Regionala a Finantelor Publice.
 

  • Obtinerea certificatului de atribuire a numarului unic de identificare dureaza 5 zile din momentul depunerii dosarului la D.G.R.F.P..

Serviciu disponibil contra cost: Depunere dosar pentru case de marcat la DGRFP 25 € fara TVA


  • Obtinerea certificatului de atribuire a numarului unic de identificare prin Spatiul Privat Virtual  ( SPV ) se obtine pe loc.

Serviciu disponibil contra cost: 10 fara TVA



III. Dupa obtinerea numarului unic de identificare, fiscalizarea se realizeaza la sediul RSDGRUP.
 

Fiscalizarea se face pe baza de programare in aproximativ 2 zile lucratoare de la obtinerea certificatului de atribuire a numarului unic de identificare, in functie de disponibilitatea tehnicienilor. Trebuie sa pregatiti din timp lista cu articolele (PLU) pe care le veti comercializa intr-un fisier de tip excel, ce trebuie sa contina urmatoarele informatii: nume articol; pret – optional: cota TVA

Serviciu contra cost: 25 € fara TVA


 
IV. In maxim 24 de ore de la fiscalizare, administratorul trebuie sa se prezinte la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru, pentru declararea fiscalizarii, impreuna cu stampila si urmatoarele acte:
 
  • Declaratie de instalare (completata de catre technician la fiscalizare), in 4 exemplare
  • Certificatul de atribuire a numarului unic de identificare de la D.G.R.F.P. (original + copie)
  • Cele doua carti ale casei de marcat sigilate (Cartea de interventii si Registrul special)
  • Copie dupa C.U.I.
  • Copie dupa C.I.F. (daca e cazul)
  • Copie Carte de Identitate administrator
 
Serviciu oferit de RSDGRUP: Declarare fiscalizare la ANAF punct de lucru.

 V. Un exemplar dupa declaratia de instalare stampilata de catre ANAF trebuie sa il trimiteti la RSDGRUP, este necesara pastrarea acesteia in calitate de unitate de service.